Thursday, October 18, 2012

Update Terbaru No KKM....


No KKM SF Beauty Berbeza
Hi kengkawan semua....

Ada pengumuman yang saya ingin sampai kan disini... kalau kengkawan perasanlah... kotak packaging SF Beauty baru... No KKM dia berbeza dari yang saya bagi tau pada entry sebelum nie.... Ingat lagi tak pasal entry tue... nie saya bagi link dia... No KKM ... Saya dan kawan saya... empunya SF Beauty subang memula risau jugak... cuak pun ada... biar betik...  tapi dengan segera member saya tue mintak tolong saya check kan... tapi ternyata betul nombornya... kemudian sekali lagi member saya check kat umah... dan ini hasilnya.... 


No KKM baru SF Beauty Day Cream

No KKM baru SF Beauty Night Cream

No KKM baru SF Beauty Soap

Saya tak pasti lah pulak kenapa ada perubahan pada No KKM tue.. mungkin disebabkan oleh expired date atau different packaging dia, adalah pertambahan sedikit pada berat untuk day cream dengan Night cream. 

Masih ragu lagi? korang try pulak cara ini:

Search by product name

Dulu dah pernah ajar korang macam mana nak search by product resignation no kan? Tak ingat? Click Here. Kepada yang ingat, continue je terus dengan search by Product Name dan taip SF Beauty. Sila refer gambar di atas. Fahamkan? Senang jer..




List product under SF Beauty

So inilah hasil dia..... No KKM baru dan KKM lama ada sekali disitu... Yakin tak?... Kalau yakin sudi2 lah promotekan dekat kengkawan... hhehehehehheehehhe

Kredit to SF Beauty Subang


No comments:

Post a Comment

Order Form

Name:
Email Address:
No. Telefon:
payment method : Maybank
CIMB
Alamat untuk kiriman:
Kod Produk dan Quantiti (pisahkan kod dengan '/' jika lebih dari 1 kod):
Comment:

Put a website form like this on your site.