Thursday, October 18, 2012

Kesan Penggunaan SF Beauty

Hi Kengkawan dan pelanggan tersayang,

Entry kali nie saya nak cerita mengenai kesan penggunaan SF Beauty pada kulit muka kita... Semalam ada 2 orang customer saya mengadu selepas menggunakan SF Beauty nie... Mereka cakap setelah mereka pakai SF Beauty nie... muka mereka mula merasa gatal di setengah2 tempat, keluar biji - biji merah dan muka mereka menjadi berminyak...
Saya pun mulai risau lah... biar betul... sebab masa saya memula pakai SF Beauty nie, tak ada pulak kesan seperti itu.... Aduh....

Saya pun bertanyakan kepada member saya tuan empunya SF Beauty nie... Mengikut katanya itu adalah antara kesan - kesan awal yang biasa berlaku pada permulaan penggunaan SF Beauty... Dia mula bertindak ditempat yang bermasalah pada kulit muka kita... Kebiasaannya, kesan ini bersifat sementara. Ia akan beransur kurang. Fuh... lega rasanya... so saya nasihatkan kepada customer saya teruskan jangan berhenti pakai. Sebab kesan itu akan hilang perlahan2... :)





Mengikut kawan saya jugak... kekadang bagi kulit yang kurang mendapat penjagaan sebelumnya, akan berlaku penggelupasan yang halus dibahagian yang bermasalah.

Kekadang ada jugak customer member saya bagitau, mereka tak sesuai dengan sabun Vitamin E walaupun kuli muka mereka tidak mempunyai masalah. Tapi apabila mereka bertukar kepada sabun vitamin C, kulit kelihatan semakin berseri dan cantik.

Kulit akan mendapat kelembapan semula jadi dan terasa halus dalam tempoh 1 hingga 3 minggu. Krim malam boleh dikurangkan penggunaannya selepas hasil yang diharapkan diperolehi. Seminggu, dalam 2 atau 3 kali sahaja.

Kesan-kesan di atas tidak semestinya akan dialami oleh semua pengguna SF. Feedback seperti ini yang kami perlukan.... Lain kulit muka, lain kesannya. Jangan segan untuk bertanya yer.. 

Kredit to SF Beauty Subang

12 comments:

  1. Time pakai sf beauty muka mmg cantik. Lepas stop sf beauty sbb rase cm kulit da nipis, muka jd terok sgt2 :(

    ReplyDelete
  2. Serius? Terok cmna tu ? So xleh stop pkai sf beauty ek?

    ReplyDelete
  3. boleh saya tahu teruk macam mane ek?

    ReplyDelete
  4. elok ke tidak sf beauty ni?

    ReplyDelete
  5. setakat yang customer saya pakai ok lagi le... insyaallah tak ada apa apa lagi....

    ReplyDelete
  6. sy baru cube produk ni dlm 5 hari cmtu, tp kulit sy jd pedih dan menggelupas, bile pakai krim plak, kulit akan jd berkilat dan tegang smpai nk senyum pun susah.. adakah itu normal?

    ReplyDelete
  7. bila saya pakai krim malam, muka saya jadi sembam, mata pun jadi sepet, muka saya macam bengkak . kesan biasa atau bahaya ?

    ReplyDelete
  8. Salam mrs ziera dan aqilah boleh saya tahu sf tue order dengan saya ke?
    Mrs Ziera/ tengku aqilah : Untuk kebiasaan, kalau berlaku pengelupasan kecil adalah perkara biasa untuk tempoh 2 minggu.... tapi kalau kulit menjadi tegang dan berkilat tue... mohon mrs ziera stopkan penggunaan krim malam/ kurangkan kekerapan penggunaan krim malam... kerana mungkin kulit tidak sesuai dengan krim malam... Tidak semua kulit sesuai dengan krim malam SF beauty. seperti kulit saya.

    ReplyDelete
  9. salam..saya dah pakai sf 4 bulan tapi muka still merah dan berjerawat serta berminyak sgt2.. kirim mlm saya pakai 1 x seminggu je.. kenapa ye ? x sesuai ke dengan saya

    ReplyDelete
  10. Anonymous : Salam anonymous... memula saya ingin tahu dengan sapa awak ambil SF beauty nie... boleh saya tahu sapa nama awak?... set apa yang sis pakai sekarang ek? sepatutnya sis kena ambik set vit c sebab muka sis berjerawat. kalau sekarang dah ambil set vit c... mungkin kulit sis tak dengan product sf beauty nie.....

    ReplyDelete
  11. bole inbox sy mcm mne nk order sy dok kapar klang.. noradiyaahanna@ yahoo.com 0133732499

    ReplyDelete
  12. pastikan beli sf beauty yang ori. setakat pengalaman saya pakai sf beauty, memuaskan. kalau berhenti pakai, kulit akan jadi seperti sediakala sebelum pakai sf beauty, maknanya takde masalah kulit muka.

    ReplyDelete

Order Form

Name:
Email Address:
No. Telefon:
payment method : Maybank
CIMB
Alamat untuk kiriman:
Kod Produk dan Quantiti (pisahkan kod dengan '/' jika lebih dari 1 kod):
Comment:

Put a website form like this on your site.