Subscribe:

Thursday, October 18, 2012

Cara - Cara penggunaannya



Salam Kengkawan,

Kali nie saya nak cerita pulak mengenai cara penggunaan SF Beauty nie...



Mesti korang tertanya- tanya macam mane nak gunakan... sorry kengkawan... saya lupa pulak nak letak cari guna produk nie... ok... nie dia.. sila ikut yea...


Panduan Penggunaan :


1. Cuci muka dengan sabun dua kali sehari.
2. Gunakan krim malam pada malam hari.
3. Gunakan krim siang pada siang hari (sebagai pelindung UV).

Sapuan kedua-dua krim adalah selepas mencuci muka dengan sabun. Jangan sapu krim terlalu tebal. Jika kulit kering, basahkan hujung jari dengan air bagi memudahkan sapuan krim.

Jika pada awal penggunaan muka terasa pedih, hentikan penggunaan krim malam tetapi teruskan penggunaan krim siang dan sabun. Selepas dua atau tiga hari, gunakan semula krim malam.

Senang je kan yang penting kita rajin aje menyapu krim... hehhehe ? Ada lagi satu pesanan, kalau dah pakai krim siang SF Beauty ni, korang dah tak perlu pakai foundation lagi dah. Just sapu bedak je. Dah lawa dah pun macam saya... hehheehhe tetiba perasan...



   

Kredit to SF Beauty Subang

0 ulasan:

Post a Comment

Order Form

Name:
Email Address:
No. Telefon:
payment method : Maybank
CIMB
Alamat untuk kiriman:
Kod Produk dan Quantiti (pisahkan kod dengan '/' jika lebih dari 1 kod):
Comment:

Put a website form like this on your site.