Thursday, September 20, 2012

Kandungan SF Beauty

            Salam kengkawan...... Semalam ramai yang bertanyakan pada saya mengenai kandung yang terdapat didalam SF Beauty... Macam - macam soalan dia ajukan kepada saya... salah satunya... tentang kandung bahan kimia didalam produk SF Beauty.
           Kengkawan semua... usah risau dan usah gelisah.. insyaallah produk SF Beauty ni tiada sebarang kandungan bahan kimia... Ia dihasilkan oleh tumbuhan semulajadi... tak kira lah dari krimnya atau pun sabunnya... Disini saya detail kan lagi kandungan bahan2 didalam SF Beauty nie.

Krim Siang

Selain kunyit, kandungan yang ada dalam produk krim siang SF Beauty ialah Temulawak. Sejenis tumbuhan herba yang turut kaya antioksidan yang melambatkan proses penuaan, juga turut berkesan mengubati jerawat dan merawati bintik2 hitam pada kulit.


Krim Malam

Krim Malam SF Beauty pula diperkaya dengan sumber tumbuh - tumbuhan pergunungan seta zat tambahan dari sarang burung walit. Ia berupaya menyubur dan merangsang sel kulit agar sentiasa awek muda, halus, licin, lembut dan anjal. Selain menyegarkan dan melembabkan kulit, khasiat sarang burung walit juga boleh mengurangkan kedutan halus serta mencerahkan wajah.

Sabun

Bagi sabun pembersih pula, ia ada campuran ekstrak buah- buahan dan madu lebah. Keistimewaan madu lebah memang sudah diketahui ramai dalam memberikan kesihatan dan kecantikan kulit sejak zaman berzaman.

So ... usah risau kepada yang mempunyai kulit yang sensitive kepada bahan kimia... Ini adalah penyelesaian terhadap kulit anda untuk kelihatan cantik dan sentiasa awek muda.... insyaallah....

No comments:

Post a Comment

Order Form

Name:
Email Address:
No. Telefon:
payment method : Maybank
CIMB
Alamat untuk kiriman:
Kod Produk dan Quantiti (pisahkan kod dengan '/' jika lebih dari 1 kod):
Comment:

Put a website form like this on your site.